|
Forum klasy 2a Z Drezdenka ZAPRASZAMY DO ROZMOWY !!!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franek
Administrator
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:28, 13 Cze 2006 Temat postu: Call of Deauty 2 |
|
|
recenzja:
kategoria: gra akcji - FPS
producent: Infinity Ward
wydawca: Activision
dystrybutor PL: Licomp Empik Multimedia
data premiery: 25 października 2005
data wydania PL: 04 listopada 2005
QUOTE
Minimalne wymagania gry
> Procesor: 1,4 GHz
> Pamięć: 512 MB RAM
> Karta graficzna: ATI Radeon 9200/GeForce 4
> System operacyjny: Win9x/XP
Wymagania zalecane
> Procesor: 2,5 GHz
> Pamięć: 1 GB RAM
> Karta graficzna: ATi Radeon 9800XT/GeForce FX 5900
> System operacyjny: Win9x/XP
Ciekawostka:
DEMO CoD 2 działało płynnie na średnich detalach na takim kompie !:
> Procesor: 1,2 GHz
> Pamięć: 256MB RAM
> Karta graficzna: ATi Radeon 7500 64MB
> System operacyjny: WinXP
Opis:
Call of Duty 2 to pełnoprawny sequel wydanej pod koniec 2003 roku strzelanki pierwszoosobowej (gry akcji/FPS), z fabułą osadzoną w realiach II Wojny Światowej, która zdobyła mnóstwo nagród i uznanie graczy na całym świecie. Za przygotowanie drugiej części ponownie odpowiada studio developerskie Infinity Ward, w skład którego wchodzą między innymi osoby pracujące w przeszłości nad Medal of Honor: Allied Assault.
Gracze po raz kolejny dostali do przejścia trzy kampanie, historycznie nawiązujące do lat 1941-1945. Jako amerykański spadochroniarz walczymy głównie w Europie Zachodniej (lądowanie w Normandii i późniejsze bitwy mające na celu wyparcie Niemców z terenów Francji, Belgii czy Holandii), wybierając rolę brytyjskiego komandosa przenosimy się do Afryki Północnej (Tunezja, itp.) a następnie pomagamy Amerykanom w walkach we Francji. Z kolei decydując się na grę rosyjskim piechurem trafiamy pod Stalingrad oraz prowadzimy działania na froncie wschodnim. Nowością jest tutaj możliwość przełączania się pomiędzy poszczególnymi kampaniami, tak aby przykładowo przechodzić je w kolejności chronologicznej.
Wirtualne zmagania jeszcze bardziej symulują prawdziwą bitwę. Na planszach pojawia się większa ilość żołnierzy, zarówno naszych sojuszników jak i wrogów, w tle słychać odgłosy wystrzałów (starcie nie toczy się wyłącznie przed naszymi oczami), nie sposób nie wspomnieć również o wprowadzeniu około 20,000 linii wypowiedzi żołnierzy (okrzyki w stylu przeładowuję broń!, osłaniaj mnie!, padnij! są na porządku dziennym, zwiększając tym samym realizm rozgrywki). Liczne wymiany ognia wpływają na otoczenie. Budynki niszczą się, podobnie zresztą jak wybrane obiekty, w ziemi pozostają ślady po ciężkich ostrzałach z moździerzy czy dział artyleryjskich, dym po wybuchach ogranicza widoczność, wszędzie widać ciała poległych, ślady po kulach itd. Oprócz szeregu broni z tamtego okresu, jakie używane są podczas regularnych potyczek (karabiny, pistolety, granaty, etc.), osoby zasiadające przed monitorem komputera mogą także korzystać z kilku rodzajów pojazdów (np. czołgów).
W porównaniu z oryginałem, wydłużono czas potrzebny na ukończenie całej gry. Twórcy postarali się o kilka ścieżek/możliwości pokonywania poszczególnych scenariuszy, tak aby zmniejszyć poczucie liniowości rozgrywki (przygotowane mapy są zaś kilka razy większe aniżeli były w Call of Duty). W dalszym ciągu gracze mają z góry ustalone zadania do wykonania, jednak teraz dowolnie wybierają kolejność ich wypełniania, z wyraźnym zaznaczeniem, że wpływa ona na rozwój danej misji (zniszczenie posterunku wroga na samym początku zmniejszy liczebność przeciwników i ułatwi późniejsze działania, gdy zaś wybierzemy na starcie inny cel do wykonania - konieczna będzie wzmożona obrona przez szturmującymi zewsząd oponentami itd.).
W Call of Duty 2 wykorzystano mocno zmodyfikowany silnik graficzny Quake 3, usprawniony pod kątem obecnych możliwości kart graficznych czy osiągnięć sprzętowych komputerów klasy PC. Interfejs gry nie zmienił się w dużym stopniu w porównaniu z jedynką. Z łatwością jednak można dostrzec inne usprawnienia wizualne - większe dopracowanie szczegółów, ładniejsze tekstury, nowe modele postaci czy animacje ich poruszania się. Bardzo dobrze wypadają też efekty cieniowania, wybuchów, wystrzałów czy unoszącego się dymu. Nie zapomniano również o zaimplementowaniu nowych algorytmów odpowiedzialnych za inteligencję komputerowego przeciwnika, jak i trybie multiplayer (oprócz standardowych opcji rozgrywki wieloosobowej w stylu Deathmatch czy Capture the Flag, pojawia się też kilka nowych).
Kod: | ed2k://|file|CALL.OF.DUTY.2-DEViANCE.ShadowCast.OSiOLEK.iso|3791507456|FA6DF5B7EE0EE3CBCB89685D0147A2AF|h=6WRBXQXO4FVGE5CHCEJWVF266UHFLD |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
URBAN
Administrator
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Drezdenko
|
Wysłany: Wto 15:24, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Zarypiasta gierka !! Sa, w nią gram (ale przez internet bo jest trudniejsza :])
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Indecline
Lepszy
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:54, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Mad teens girls site!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Indecline
Lepszy
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:56, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Mad teens girls site!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Probablem
Lepszy
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:10, 08 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
One of the videos from Probablem 's collection
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|